Ihanaa! Raahasin laiskan Bernin aamulenkille (melkein puolen tunnin lenkki, jippii), ruokin Kissapedon ja tajusin, että voin lähteä rannalle grillautumaan. Eikä tartte vahtia ketään! Puolisokin on töissä ja rahat loppu, niin ettei tartte sillekään kaljaa ostaa. Hyvältä näyttää..Kahvia kuppi ja menox sanoi annie lenox.